تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

دوستان عزیز این هم ۴ تا بک گراند عالی با فرمت EPS…برای دانلود ادامه مطلب رو ببینید..

 



ادامه مطلب ...


با سلام در این پست استایل زیبای قطرات اب باران را براتون آماده کردم که در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh fruit را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, :: 9:38 :: نويسنده : admin

شما کاربران گرامی شاهد پنجاه و شش تصویر والپیپر زیبا برای سیستم های دو مانیتوره با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشید. افراد می توانند از این پس زمینه های متنوع در تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Animals in wild nature Vector را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.



ادامه مطلب ...


مجموعه ۲ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh Fruits را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.



ادامه مطلب ...


مادر ، ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، ای باغبان هستی من ، گاه روییدنم باران مهربانی ، که به آرامی سیرابم کند ، گاه پروریدنم آغوشی گرم ، که بالنده ام سازد . 

تیم تهران دانلود فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا ( س ) ، روز مادر و روز زن را به تمامی مادران ، بانوان و دختران فارسی زبان تبریک عرض می نماید . به همین مناسبت امروز در سایت تهران دانلود  کتاب الکترونیکی پیامک های روز مادر و زن را با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این کتاب با فرمت جاوا در ۵۵ صفحه بوده و  قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .

 



ادامه مطلب ...


مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی ۵ والپیپر با کیفیت بسیار بالا از غذاهای اسیایی را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید. دریافت این مجموعه بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.



ادامه مطلب ...


مجموعه فوق العاده زیبا و دیدنی ۱۵ والپیپر با کیفیت بسیار بالا از حیات وحش اروپا را برای شما عزیزان در تهران دانلود قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بک گراند استفاده کنید. دریافت این مجموعه بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع کیک را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

دریافت تصاویر زیبا و دیدنی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


مجموعه تصاویر زیبا از موضوعات مختلف در دنیا را در این پست از سایت تهران دانلود ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ۶۰ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۶۰۰×900 می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


این بار در سایت بزرگ دانلودستان ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


جموعه ۵۰ والپپر زیبا و با کیفیت در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودستان ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۸۰×۱۰۵۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:nokia s60 v3 wallpapers, nokia wallpapers, تم, دانلود عکس پس زمینه موبایل, دانلود والپیپر موبایل, دانلود والپیپر های زیبا, دانلود پس زمینه برای نوکیا, دانلود پس زمینه نوکیا 5700, دانلود پس زمینه نوکیا 6220, دانلود پس زمینه نوکیا 6710, دانلود پس زمینه نوکیا E50, دانلود پس زمینه نوکیا E51, دانلود پس زمینه نوکیا E90, دانلود پس زمینه نوکیا N76, دانلود پس زمینه نوکیا N79, دانلود پس زمینه نوکیا N81, دانلود پس زمینه نوکیا N82, دانلود پس زمینه نوکیا N85, دانلود پس زمینه نوکیا N95, دانلود پس زمینه نوکیا N96, دانلود پس زمینه نوکیا سری 60, دانلود پس زمینه نوکیا سری E, دانلود پس زمینه نوکیا سری N, دانلود پس زمینه های جدید, دانلود پس زمینه گل برای موبایل, عکس پس زمینه برای موبایل نوکیا, مجموعه پس زمینه نوکیا سری 60 ورژن 3, موبایل, والپیپر, والپیپر برای موبایل, والپیپر برای گوشی های نوکیا, والپیپر طبیعت برای موبایل, والپیپر موبایل, والپیپر های زیبا برای موبایل, پس زمینه 240x320, پس زمینه 240×320, پس زمینه آبشار, پس زمینه جدید موبایل, پس زمینه جدید نوکیا, پس زمینه دختر موبایل, پس زمینه زیبا, پس زمینه طبیعت نوکیا سری 60 ورژن 3, پس زمینه مزرعه برای نوکیا سری 60 ورژن 3, پس زمینه موبایل, پس زمینه موبایل جدید, پس زمینه نوکیا, پس زمینه نوکیا سری 60 ورژن 3, پس زمینه گرافیکی نوکیا سری 60 ورژن 5, پس زمینه گل برای موبایل, :: 14:35 :: نويسنده : admin

در این مجموعه ۳۰ والپیپر زیبا برای موبایل قرار گرفته است که با سایز تصویر ۲۴۰×۳۲۰ می باشند. این تصاویر پس زمینه با موضوعات مختلفی هستند که هم اینک با فرمت jpg از سایت دانلودستان آماده دریافت اند.

دریافت والپیپرها در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


در این مجموعه شش وکتور سه بعدی افراد در رنگ ها و حالت های مختلف قرار گرفته است. شما می توانید از این وکتور ها در هر انداره ای که می خواهید استفاده کنید بدون آنکه کیفیت آن ها با افزایش سایر افت کند. وکتورهای این مجموعه با فرمت eps و پیش نمایش jpg می باشد.

دریافت وکتورها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


امروز سایت دانلودستان عکس های بسیار زیبای هنرنمای با انگشتان را برای دانلود در سایت قرار داده است به همین منظور برای دریافت این عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نماید.

melidownload.com - عکسهای هنری و زیبا (راز زندگی انگشتان) melidownload.com - عکسهای هنری و زیبا (راز زندگی انگشتان) melidownload.com - عکسهای هنری و زیبا (راز زندگی انگشتان)

دریافت تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


سري دوم مجموعه پك pic nice براي گوشي هاي با رزولوشن 360x640 را براي شما عزيزان آماده كرده ايم.اين پك با نام pic nice2 از والپيپرهاي زيبا و جديد ميباشد.كه اين مجموعه شامل 30 والپيپر زيبا و فوق العاده ميباشد.كه فرمت تمامي اين والپيپرهاي زيبا jpg ميباشد.

دانلود تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Aircrafts Stock Photo را برای شما عزیزان در دانــــــلودســـــتان قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

دریافت تصاویر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


مجموعه ۵۵ والپپر جدید و بی نظیر از حیوانات را در این پست از سایت برای شما عزیزان آماده دانــــــلودســـــتان  ساخته ایم.این مجموعه با فرمت JPG و در سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

دریاقت والپیپرها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان